onsdag den 30. april 2014

Gult kort

Hej
Jeg har nydt min fridag i scrapværelset, min mission var egenligt at ryde op og sortere,meeeen så fandt jeg en masse spændende udfordringer på nettet og vupti vupti så har jeg papir og pynt i mine små tykke fingere hi hi hi..
Jeg har embosset et ovalt stempel fra JustRite sættet Vintage Floral labels, og IRL skinner det flot men det har jeg ikke kunne fange på mine billeder.

Kortet er til disse udfordringer:

 pearls+ ribbons + dots / fabric + ribbon + flowers.

















Papir: Teresa Collins.
Dies: Spellbinders Bracket borders one + MFT doilies + memory box butterfly + spellbinders labels 18. Pynt: stof blomst, glitter tape,peeler, metal nøgle, cherry ink-it blomst, snor, gips ramme, bling, blonde.


Mange tak for dit besøg
Gitte


20 kommentarer:

  1. This is GORGEOUS. I love all the different die cuts on this card.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort.
    Det er skønt med sådanne dage indimellem. I morgen 1. maj er jeg den eneste i familien der har fri ( jubii ; ) ) Så skal jeg være SÅ kreativ ; )
    God aften.

    SvarSlet
  3. Så fint! Ihh de rammer :-D de er så smukke!
    Ses vi på næste lørdag?

    SvarSlet
  4. Gitte jeg elsker dine små finurligheder, man kan hele tiden finde noge nyt på dine kort, det er så flot!

    SvarSlet
  5. Et nydelig kort!! Men hos oss i TJSC kan man ikke kombinere med andre utfordringer. Vi håper du har lyst til å lage noe som bare er til vår utfordring. Enten til denne utfordringen eller ved en senere annledning.

    SvarSlet
  6. Very beautiful...love all your pretty details..and the frame is so cute!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "TicTacToe" challenge!!

    SvarSlet
  7. This is absolutely STUNNING! I LOVE all the gorgeous layers! Thanks for joining us at Inspired By Stamping! :) HUGS! Mynn xx

    SvarSlet
  8. Wauw - det er ud over alle grænser et tæskelækkert kort!!!
    SÅ FLOT!!!
    God 1. maj.

    SvarSlet
  9. Pure crafting genius ! The details are fabulous, and I love how you split that butterfly to come out both sides.

    SvarSlet
  10. A beautiful card, a lovely design and colours, I love your gorgeous elements - a very elegant card!!!

    Thanks so much for joining Simon Says Stamp Wednesday Challenge,
    hugs
    Heather xx

    SvarSlet
  11. WOOOW, Gitte, hvor er det smukt, lækkert og elegant og med så mange af dine fantastiske detaljer ;O)))

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare smukt... så flot en samling af pynt ved din flotte ramme

    God weekend

    SvarSlet
  13. Endnu et super smukt kort fra din hånd!
    Og så i nogle skønne forårs/sommerfarver...herligt, herligt :o).
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  14. This is gorgeous! Love the layering! So pretty! Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    SvarSlet
  15. Another fabulous card, thank you for sharing it with us over at Let's Craft and Create for our latest challenge.

    SvarSlet
  16. This looks wonderful. Love your design Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Congratulations! Your card was selected by the design team at A Creative Romance as one of our Top 4 for our "Scrappy Cards" challenge. We hope you visit the blog to pick up your winners badge! xxx

    SvarSlet
  18. Tillykke, Gitte - og det i den grad fortjent!

    SvarSlet