onsdag den 11. december 2013

Gavepose

Hej

Det er næsten en måned siden, jeg sidst har lavet et indlæg på min egen blog men tiden er fløjet af sted med arbejde og DT opgaver for Riddersholm Design og Picturing the world. 
Det har været et hæsblæsende år med masser af spændende kreative oplevelser og events. 
Jeg har haft fri i dag og har hygget mig med JustRite udfordringen som lyder på gaveindpakning/gaveposer.
 Jeg har beklædt en papirspose med skønt papir fra Riddersholm Design, den nye juleserie
 Our Country Christmas. 



Stemplerne er fra JustRite sættet, Circle of love og tilhørende die fra Vintage labels three. 
Glitterpynten er en halv ramme fra Wycinanka som jeg har malet med lim og drysset glitter på.


Mange tak for dit besøg

Gitte







3 kommentarer:

  1. I so enjoy stopping at your blog to see your crafty projects. This is a beautiful bag!

    SvarSlet
  2. So pretty! I love the glitter!! Thanks for sharing again at JustRite Inspiration ;-)

    SvarSlet
  3. This is a really beautiful bag.

    SvarSlet