torsdag den 10. januar 2013

Lyseblåt kort


Hej
Jeg har fået nogle nye dies, jubiii ... Jeg er stor fan af spellbinders dies og har købt et scalloped  die-sæt som passer til nogle som jeg har i forvejen. Jeg er svært glad for den tynde hvide scalloped kant rundt om det blå papir.


Den store creme farver rose har fået et lag klart glitter. Papiret er nogle rester af Pion design som er hentet frem af gemmerne


Bagest er en strimmel glitter tape, som jeg er blevet 
stor-forbruger af, det er købt i PTW


Jeg deltager med kortet i disse udfordringer:


Mange tak for dit besøg

Gitte



21 kommentarer:

  1. virkelig smukt kort. tak for din deltagelse i udfordringen hos card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlet
  2. Another fabulous design Gitte!

    SvarSlet
  3. Tja, hvad skal jeg snart sige. Jeg tror jeg skal anskaffe mig en synonym ordbog til at skrive kommentarer hos dig..fantastisk, smuk og lækkert er ved at være lidt slidt ;-) Jeg kan sørme godt forstå du er glad for din nye die!! Det er da bare vildt godt ud med en hvid ramme om papiret!!

    SvarSlet
  4. Igen et super smukt kort fra din hånd. Jeg vil også have nye Spellbinders. :-))

    SvarSlet
  5. Hvor er det et lækkert kort! Lækre farver og lækkert dims!

    SvarSlet
  6. A beautifully designed card and very eye-catching colours.

    It's great to see you at Pretty Little Ribbons challenge this month, thanks for joining in.

    B x

    SvarSlet
  7. kjempeflott kort med "enkel" og elegant pynt..
    Takk for deltagelsen hos Card and Scrap...
    Maria

    SvarSlet
  8. Det er SÅÅ smukt og elegant... så flot du har pyntet cirklen med blomster og perler.
    God weekend

    Tak fordi du deltager i vores udfordring

    Hilsen Lissy
    Card and Scrap

    SvarSlet
  9. Very pretty, so vintage. Thanks for joining us at TTCRD.

    SvarSlet
  10. Den er super sød den smalle scalloped kant og sikke noget lækkert tape:)
    Rigtig flot kort... Held og lykke i udfordringerne.

    SvarSlet
  11. Mums, for et lækkert kort! Skønne farver og lækre materialer! Spellbinders er også mine favorit-dies :)

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Rigtig lækkert kort, du har lavet igen.
    Den scalloped die har jeg også haft kig på. Men den passer bedre til din stil....

    SvarSlet
  13. Vældig smukt kort ! Tak for at du deler det med os på Card and scrap !
    Hjørdis :0)

    SvarSlet
  14. I love this beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs.
    Pinky

    SvarSlet
  15. This is lovely..Thank you for sharing with us at Crafty Sentiments and good luck.

    Caz CSD DT

    SvarSlet
  16. A wonderful card, thank you for sharing at Crafty Sentiments Designs!
    Beate
    CSD GDT

    SvarSlet
  17. Very very pretty!!! thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons Challenge :)
    Hugs,
    Cheryl

    SvarSlet
  18. thanks for joining our challenge at LCC :) your card is stunning!! :)

    SvarSlet
  19. Utroligt lækkert kort!
    Ja, spellbinders er en genial opfindelse ;O)

    SvarSlet
  20. Gitte du ka det der! Det er bare så super flor dit kort. Og ja du har dælme mange lækre dies :-) God søndag til dig.

    SvarSlet