søndag den 23. december 2012

Glædelig jul

Hej
Der har ikke været meget aktivitet på min blog den seneste måneds tid, jeg har jo næsten været missing in action.. Det er ikke fordi lysten ikke er der, men mit arbejde tager al min tid i det meste af november og næsten hele december, jeg arbejder i en legetøj butik og det er nu, vi har travlt og vi gør alt for at børnene har noget godt under juletræet. Men nu har jeg juleferie lige indtil d. 27 december hvor bytteræset går i gang og jeg vil nyde roen, og julehygge med min familie.  

Dagens to-do lyder på
 1: lave risengrød
 2: rydde op i scrapværelset 
 3: SCRAPPE-SCRAPPE-SCRAPPE

De varmeste julehilsner
Gitte

7 kommentarer:

  1. Ja, sådan kan det gå
    Glædelig jul til dig også

    SvarSlet
  2. Så glæder vi os da bare til at se hvad du får Scrappet ;)
    God juleferie til dig.
    Knus

    SvarSlet
  3. Åh, da .. ja, du har nok lagt vandret på jobbet den seneste måneds tid. NYD dine fridage og HYG dig med at lave lige det du har lyst til.

    Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. du ønskes en glædelig jul her fra mig og et rigtigt godt og spændende nytår

    SvarSlet
  5. Det lyder som en god to do liste!
    Du og din familie må have en rigtig god jul.

    SvarSlet
  6. Her i huset er risengrøden også sat igang - tager den nemme version og laver den i microovnen - der skal ikke røres i den og den brænder ALDRIG på !

    Glæder mig til at se hvad du får scrappet.

    Har meldt mig til Nytårs maraton scrap d. 5/1 - måske vi ses ?

    Rigtig glædelig jul til Jer begge :-)

    SvarSlet
  7. Det er velfortjent at du bare skal holde fri og hygge. Jeg kan forstille mig hvormeget du har haft med arbejdet i de sidste måneder. Håber snart vi ses igen Gitte og rigtig glædelig jul.

    SvarSlet