torsdag den 22. marts 2012

Kort

Hej
Solen skinner her på Fyn og jeg har haft fri i dag og brugt dagen i scrapværelset, kan det blive bedre?
Jeg købte en super skøn papir blok til convention, MME's Follow your heart - Be happy og det er papir fra den blok som jeg har brugt til dette kort.
Kortet er til følgende udfordringer:


The Ribbon Reel: Farverne + blomster + bånd
Card and scrap: Syninger
Simon says stamp: Bingo (Glitter + lace+ die cuts)
Sentimal sundays: Metal
Papertake weekly: Bingo (Glitter + die cuts)
Waltzing Mouse stamps: Skitse
Scrapperiket: Craft
Cute Card Thursday: Anything goes







Tak for dit besøg

Gitte

23 kommentarer:

  1. Gitte, this is so so pretty, I love this! Thanks for joining us at The Ribbon Reel this fortnight!

    SvarSlet
  2. Smukt og dejligt kort, som altid fra dig, i de sarteste dejligste farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot!! Sørme om du ikke også lige har en række med sølvkugler forneden på kortet. Jeg er lidt nysgerrig på, hvordan du har lavet det sølvglimmer på den diecut du har på kortet?? Jeg må huske at spørge dig næste gang vi ses ;-) Jeg var lige forbi wild orchid crafts tirsdag aften og sikke hurtigt jeg kunne finde noget jeg kunne bruge. Måske skulle vi lave en fælles bestilling på et tidspunkt ;-)

    SvarSlet
  4. Et meget smukt kort. Håber du vinder en eller flere af udfordringerne.

    SvarSlet
  5. Hej Gitte.
    Sikke et smukt kort :) og det er noget meget fint papir du har brugt ;o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare super flot !!
    Så mange fine detaljer - også fin syning :)
    1000 tak fordi du leger med i udfordringen hos Card and Scrap.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Oh wow Gitte! This is soo elegant! I LOVE it!!! And adding the silver glitter is perfect!!! So beautiful! Thanks for sharing this with us at WMSC! :)

    SvarSlet
  8. Oh LOVE that frame image all glittered up! Beautiful papers and that flower is just the sweetest thing. Gorgeous card with this week's sketch, Gitte!

    SvarSlet
  9. wawwww hvor er den bare skøn♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlet
  10. Lovely combination of stamps and elements, looks great! Thanks for playing along with the Mischief Makers this week!

    SvarSlet
  11. Hej Gitte, jeg har modtaget en award fra Inger i Norge, og skal nu sende den vidre til fem andre (der ikke har over 200 følger)jeg ville være meget glad hvis du vil modtage en, du fortjener den annerkendelse der ligger deri, jeg skriver dig på og håber det er i orden. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Morkaren, og tak for dine altid søde kommentarer

      Slet
  12. WOW! This is so adorable. Thanks for playing along with us at Sentimental Sundays.
    Hugs,Janne

    SvarSlet
  13. Hvor er bare flotte, og så mange skønne detaljer :)

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  14. Hvor er det smukt... fin detalje med nøglen på det fine hjerte. Ha en god aften

    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlet
  15. Such a gorgeous card. All of your elements are soo lovely. Thank you joining us at Sentimental Sundays, Olivia

    SvarSlet
  16. Utroligt smukt kort, og flot med sølv på dien og hjertet.
    Det papir er bare så fint, det kan jeg godt forstå du faldt for.

    SvarSlet
  17. stunning card thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    SvarSlet
  18. Super lækkert kort!
    God weekend.

    SvarSlet
  19. Skikkelig nyyydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlet
  20. Nydelig kort, takk for at du deltar hos Sentimental Sundays denne uken.
    Klem, Bente

    SvarSlet
  21. Wow, your card is amazing!! I love the beautiful flowers and sparkly embellishments!
    Thanks so much for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
    xoxo, Christine

    SvarSlet