fredag den 27. august 2010

Life is great

Hejsa
Så er jeg tilbage på bloggen efter 14 dage med mange og lange vagter. Deltog i Multiscraps 6 års fødselsdags crop og det blev en kanon dag med skønne kvinder og masser af nye indtryk. Personlig fik jeg kun lavet 1 kort og en doily på 10 timer....ups men nogle gange er jeg bare danmarks langsomste scrapper hihi. I velkomst gave var der papir så jeg har lavet dette LO med, af min gamle kærlige hund Zorro.
Blomsterne er hjemmelavet efter opskrift af Charlotte Ravn. Bag blomsterne er der grønne glimmerprikker lavet med My stik taperulle
Nu skal jeg i gang med at lave en masse skønne doilys...husk at kigge forbi Multiscraps blog og bliv inspireret

Gitte














2 kommentarer:

  1. Super skønt LO du har fået lavet af velkomstpakken. Og blomsterne er da blevet helt fantastiske, må vist også hellere se at lave nogle. Og skønne prikker :-)

    God weekend,
    Annette

    SvarSlet
  2. Lækkert layout med super lækre blomster.
    God weekend til dig.

    SvarSlet